Alla inlägg under oktober 2008

Av Sandra - 30 oktober 2008 14:52

Ja så är det. Han har vuxit den lilla som bara vägde 7,6 kg när vi hämtade han, är nu uppe i 32 kg.

Han blir nog en redig karl när han blir stor!! :)

Men om han frågar Beata (jack russell) så kommer han aaaldrig bli större än henne!! ;)


Jag hittde några bilder på Igor för lite mer än ett år sen, så söt å full av bus.  

Puss på dig mitt bus för att du är sååå söt!



 Igor är ca 5-6 mån på bilderna.


Av Sandra - 27 oktober 2008 21:07

Jaa det var ett tag sen jag skrev här... ska bättra mig!!  :)


Ja det är som det står... Jag följde med henne till Falun idag, hon var på återkoll (lr vad det nu heter).

Alla prover och undersökningen så jätte bra ut!!

Vad skönt! :) Jag har inte varit jätte orolig men man funderar ju ibland...

Min ÄLSKADE mamma blev friskförklarad!!!  Puss på dig mamma!


Här är mamma å Alfons, (min brorson) eller som Alfons skulle ha sagt: Nammon å Affons.

Alltså farmor och Alfons, bildenär ifrån i sommras när vi gifte oss.

Ovido - Quiz & Flashcards