Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

Mina farvorit-brors-barn!

Av Sandra - 16 juli 2009 23:25

Ja så är det!! Har bara Alfons å Leah än så länge... Å det är inte så bara. =)

När det ploppar upp flera så blir dom givetvis oxå mina favoriter!! Vilket att jag hoppas att det gör! ;)


Nästa vecka kommer dom hit upp till Dalarna, vi längtar efter er.

Givetvis så är Alex å Elin med! Eftersom att min bror är så duktig så klarade han körkortet igår! Jätte GRATTIS!!


Tänkte lägga in lite bilder på busbarnen, här kommer dom...


Mysungar.


Tågbygge.


Leker på deras mysiga baksida, som dom har fixat nu i våras.


Pappa Alex, Leah å Alfons samarbetar vid datorn.


Kortet är taget när dom var på Parken Zoo i Eskilstuna, Alfons, Elin å Leah på magen.


Vilken tur att Alfons hade pallen... =)



Alfons å farmor.


Fixar-Alfons.


Leah äter, med hela kroppen. =)



Sitta i vagn-träning, tur att det finns mjölk! =) Alla sätt är bra utom de dåliga! ;)


Kolla ögonen. =)


Alex å Leh myser.


Elin är nästan inte med på nåt kort, jag vet. Det är nog för att det är hon som oftast håller i kameran. ;)

Men jag har ett kort till på de lyckliga tu tillsammans!










 

Ni är bäst pappa-popcorn å mamma-mysig!! =)

Jag skulle oxå vilja vara barn i eran familj.



Det var lite om mina favvo-ungar.... natti natt på er!

Ja juste, de flesta av korten har jag ärligt stuligt från deras blogg. Mohahaha































 
 
Ingen bild

Tarja

17 juli 2009 07:47

Sötnosar!....farmor längtar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 12 augusti 2009 15:03

Saknar våran Igor!! Han är inte hemma, han har snart vart borta en vecka. Buhu! Nej då, så farligt är det väl inte riktigt.... Men bara nästan. Han har träffat en ny tjej, som han är å dejtar. Så nu får man hoppas på fler ''barnbarn''...

Av Sandra - 5 augusti 2009 19:33

Här kommer det några bilder på valparna som finns på knl Starburst i Danmark. Dom är ca 3 ½ veckor gamla.   Mat är gott!   Såå söta!!   Huvudbilder:                       Jag blir såå sugen på valp!! Men jag får nog vänta minst ett år ti...

Av Sandra - 4 augusti 2009 23:46

Då var det dags för årets Bullespecial som var i Eskilstuna. Förväntningarna var höga, stugan var bokad sen länge, jag, Therese å mamma skulle äntligen åka! Fredag:  En trött Sandra packade in en tröttare Igor å packning i bilen, det låter som att d...

Av Sandra - 30 juli 2009 18:26

Det fixas å donas, jag ska bada Igor som då blir en Suror, packa, stryka,fixa färdigt alla hundhalsband, packa bilen..........   I morgon bär det av till Eskilstuna, efter jag har hämtat upp Therese å Mor förstås! För på lördag å söndag så är det Bul...

Av Sandra - 29 juli 2009 01:07

Här kommer ett kollage med Igors senaste flickvän Daisy med valpar. Dom bor på kennel Starburst i Danmark, för mer info om valparna kontakta kenneln. =)     Vi är såå stolta!                                                   ...

Ovido - Quiz & Flashcards