Direktlänk till inlägg 18 juli 2008

Bilder på Ester å valparna

Av Sandra - 18 juli 2008 08:44

Här kommer några bilden på Ester och de 7 underverken!!

Så här vart färgerna. Dom är 1 dygn på bilderna.

5 hanar:  

1 helvit  , 1 solid röd m svart smut ,1svartbrindle/vit , 1 vit m rött öra , 1 vit m svart öra å prick på ryggen

2 tikar: 

1 röd/vit  1 svartbrindle/vit


Titta å njut!!

 
 
Ingen bild

Joanna

18 juli 2008 13:22

söta valpar!!!! Vill ha en!
Har skrivit till Buffalo Bull's men fick inget svar... Kanske du kan hjälpa mig Sandra? Hur ska jak kontakta dem?

 
Ingen bild

Sandra

18 juli 2008 22:33

Hej Joanna!
Vad tråkigt... Antingen provar du och mailar igen eller så ringer du till dom. Telefonnr finns på hemsidan. Lycka till! /Sandra

 
Ingen bild

Joanna

19 juli 2008 16:32

Hej Sandra tack för svaret. Kanske jag är blind men jag ser inte telefon numret till Buffalo Bull's bara e-mail.
Vill ha så mycket en liten bullterrier.
Vet ej vad ska jag göra nu...
Jätte fin sida du har:-)
Mvh

 
Marie & Doozer

Marie & Doozer

25 juli 2008 23:55

Vilka sötnosar!!! Men så har de ju en supersnygg pappa att brås på :) (har inte sett mammsen live, men däremot Igor, oj, oj, oj...)

Hi, hi...och en har en lika snygg rumpfläck som min Dooz har. Kan det bli annat än en snygging då??? :)

De var trevligt att träffas och språka på rasutställningen. Hoppas vi ses på fler utställningar.

Hälsningar
Marie & Doozer

http://doozer.filosoferar.se

 
Maria me Rakel

Maria me Rakel

29 juli 2008 22:58

TACK för gratulationerna !! Vi blir så glada.
Grattis till er med ...Igor laddade bra med Ester *fniss* Så söööta vappisar !!
Tycker vi kan föröska träffas någon dag jag är hemma tom 24/8 ... så hör gärna av dig om du känner för det.
Kramis från Rakelspektakel med familj

Ps har jag sagt att både Copy å Rakel blev Dööö snygga i sina halsband *ler*

http://www.svartochvit.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 12 augusti 2009 15:03

Saknar våran Igor!! Han är inte hemma, han har snart vart borta en vecka. Buhu! Nej då, så farligt är det väl inte riktigt.... Men bara nästan. Han har träffat en ny tjej, som han är å dejtar. Så nu får man hoppas på fler ''barnbarn''...

Av Sandra - 5 augusti 2009 19:33

Här kommer det några bilder på valparna som finns på knl Starburst i Danmark. Dom är ca 3 ½ veckor gamla.   Mat är gott!   Såå söta!!   Huvudbilder:                       Jag blir såå sugen på valp!! Men jag får nog vänta minst ett år ti...

Av Sandra - 4 augusti 2009 23:46

Då var det dags för årets Bullespecial som var i Eskilstuna. Förväntningarna var höga, stugan var bokad sen länge, jag, Therese å mamma skulle äntligen åka! Fredag:  En trött Sandra packade in en tröttare Igor å packning i bilen, det låter som att d...

Av Sandra - 30 juli 2009 18:26

Det fixas å donas, jag ska bada Igor som då blir en Suror, packa, stryka,fixa färdigt alla hundhalsband, packa bilen..........   I morgon bär det av till Eskilstuna, efter jag har hämtat upp Therese å Mor förstås! För på lördag å söndag så är det Bul...

Av Sandra - 29 juli 2009 01:07

Här kommer ett kollage med Igors senaste flickvän Daisy med valpar. Dom bor på kennel Starburst i Danmark, för mer info om valparna kontakta kenneln. =)     Vi är såå stolta!                                                   ...

Ovido - Quiz & Flashcards