Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Vinterbilder!!

Av Sandra - 9 mars 2009 23:42

Här är bilder som antigen Johan Eriksson eller Maggan Häll har tagit, dom var här för en vecka sen å hälsade på.

TACK för besöket! Det var jätte kul å så trevligt, kom gärna snart igen.



Beata sitter ''kanin'' å tigger medans Maggan ska få Igor å stå still med en godis. =)


Igor är nu 1 år å 10 mån.






Nej hon är inte tjock!! Hon är välfylld!! =) 


Igor leker med sin son Ruben 7 mån 'Buffalo Bull's Jack Sparrow' ägare Johan Eriksson.


Far å son. <3


En väldigt vacker Beata 8 ½ år.



Sen vart det lite fika med Jätte goda Semlor... Tack Maggan!! =)


Johan å Igor, från hans bästa sida *asg*


Ruben tyckte att den där morrande tanten (Beata) var jätte rolig!!

Hon var inte lika imponerad.


Ruben igen, så trevlig kille!! Å han har sån underbar färg... som en räv.























































 
 
maggan

maggan

10 mars 2009 08:51

tusen tack tillbaka för jättegod lasagne och en jättetrevlig dag ..Igor fick ju åka med mig o ta hälsotester som naturligtvis var helt ok hjärta o njurar ! sköterskan och veterinären fick många pussar och Igor stod bara och tittade när hon grävde i hans blodkärl ..cool kille IGOR , och tack Johan för så fina foton ... många kramar från maggan o bulleflickorna på Buffalo Bull's

http://www.buffalobulls.se

 
Ingen bild

Mia i Molkom

10 mars 2009 12:59

Hej! Vilka fina bilder det var här. Hitt kommer jag att titta in fler gånger.
Tipset fick jag från Maggan...

 
Ingen bild

FruJardeborg

10 mars 2009 21:52

Vilka vackra bilder... Vad vacker Ruben är! Men med Igors gener är jag inte så förvånad =)

 
Ingen bild

karin & Selma & Fridolf

16 mars 2009 12:12

Hej !
Vad Igor har fått massa på sig,du gör ett jätte bra jobb med Igor.Han är ju så mentalt bra också.Vi ses och hörs.!
Kramar Karin !!

 
Elin

Elin

19 mars 2009 20:22

du sa idag att Igor har blivigt större.. tror jag bara sett honom 2 ggr och han ser gigantisk ut mot sist jag såg honom.. :)
tack för en kul dag och hoppas ni kom hem ordentligt! :)

http://www.famkohlin.blogg.se

 
Sassa

Sassa

26 mars 2009 22:05

Beata är ju världens goaste hund ju. =)
hoppas allt är bra.
kram

http://myworldisforme.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 12 augusti 2009 15:03

Saknar våran Igor!! Han är inte hemma, han har snart vart borta en vecka. Buhu! Nej då, så farligt är det väl inte riktigt.... Men bara nästan. Han har träffat en ny tjej, som han är å dejtar. Så nu får man hoppas på fler ''barnbarn''...

Av Sandra - 5 augusti 2009 19:33

Här kommer det några bilder på valparna som finns på knl Starburst i Danmark. Dom är ca 3 ½ veckor gamla.   Mat är gott!   Såå söta!!   Huvudbilder:                       Jag blir såå sugen på valp!! Men jag får nog vänta minst ett år ti...

Av Sandra - 4 augusti 2009 23:46

Då var det dags för årets Bullespecial som var i Eskilstuna. Förväntningarna var höga, stugan var bokad sen länge, jag, Therese å mamma skulle äntligen åka! Fredag:  En trött Sandra packade in en tröttare Igor å packning i bilen, det låter som att d...

Av Sandra - 30 juli 2009 18:26

Det fixas å donas, jag ska bada Igor som då blir en Suror, packa, stryka,fixa färdigt alla hundhalsband, packa bilen..........   I morgon bär det av till Eskilstuna, efter jag har hämtat upp Therese å Mor förstås! För på lördag å söndag så är det Bul...

Av Sandra - 29 juli 2009 01:07

Här kommer ett kollage med Igors senaste flickvän Daisy med valpar. Dom bor på kennel Starburst i Danmark, för mer info om valparna kontakta kenneln. =)     Vi är såå stolta!                                                   ...

Ovido - Quiz & Flashcards