Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Dagen i bilder...

Av Sandra - 1 april 2009 23:36


Dagen började med att Beata å Igor's 'moster' Therese kom förbi på frukost...

 

Ömsesidig Kärlek!!


Beata tyckte att det var najs att sola å käka ben samtidigt!


När Therese var tvungen att åka å tjäna pengar,  så klättrarde Igor upp till husse för lite vila å mys.. Medans Beata fortfarande äter ben... =)




Sen när vi hade vilat färdigt så åkte vi till 'Mommo', Johannes å tjejerna  i 'Smebacken'. Vi tog en promenad i det fantastiska vårvädret....


Kolla skylten. Ooops..


Var är vattnet??? Beata ville ju bada!


Zeppan å Igor

Rabies?? Nej då, dom är bara lite oense om vilken lek dom ska leka..


Igor, jag, Trixi, Zeppan å mamma


Mamma hittade snödroppar...



Godis???



Trötta hundar i bilen när vi promenerat klar. Finn ett 'fel'!

Från vä: Zeppan 8 år, Beata 9 år (bakom), Trixi 10 år och Igor 2 år.


Så här trötta blir man efter en dag...

Daniel med Beata å Igor, vilar middag hos mamma.

Zeppan å Trixi tyckte oxå att det var en bra idé!


Tack för dom super goda våfflorna som du gräddade Joppe!


Hoppas att ni alla har haft en lika super mysig vårdag som vi!

Peace, Love and Understanding!!!


/ Sandra






























 
 
Ingen bild

FruJardeborg

2 april 2009 03:31

Vilka underbara bilder å jag fastnade jag med =) men jag syns knappt för snyggingen framför mej =) Hur spänd e Beata över magen nu då? *ler*

 
Ingen bild

Mamma

5 april 2009 23:00

Jaaa det var en mysig dag. Vi får göra om det snart.

 
maggan

maggan

12 april 2009 22:09

vilka godingar !!!!!!!!!!!
en jättego påsk önskar vi er här på Buffalo Bull's , här är lugnt då jag är stum ?!

http://www.buffalobulls.se

 
Karolina

Karolina

20 april 2009 18:15

Å vilka härliga bilder! Igor verkar ha massor av trevliga kompisar! Han är såååå fin! Ha det så bra!

http://www.kynologia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 12 augusti 2009 15:03

Saknar våran Igor!! Han är inte hemma, han har snart vart borta en vecka. Buhu! Nej då, så farligt är det väl inte riktigt.... Men bara nästan. Han har träffat en ny tjej, som han är å dejtar. Så nu får man hoppas på fler ''barnbarn''...

Av Sandra - 5 augusti 2009 19:33

Här kommer det några bilder på valparna som finns på knl Starburst i Danmark. Dom är ca 3 ½ veckor gamla.   Mat är gott!   Såå söta!!   Huvudbilder:                       Jag blir såå sugen på valp!! Men jag får nog vänta minst ett år ti...

Av Sandra - 4 augusti 2009 23:46

Då var det dags för årets Bullespecial som var i Eskilstuna. Förväntningarna var höga, stugan var bokad sen länge, jag, Therese å mamma skulle äntligen åka! Fredag:  En trött Sandra packade in en tröttare Igor å packning i bilen, det låter som att d...

Av Sandra - 30 juli 2009 18:26

Det fixas å donas, jag ska bada Igor som då blir en Suror, packa, stryka,fixa färdigt alla hundhalsband, packa bilen..........   I morgon bär det av till Eskilstuna, efter jag har hämtat upp Therese å Mor förstås! För på lördag å söndag så är det Bul...

Av Sandra - 29 juli 2009 01:07

Här kommer ett kollage med Igors senaste flickvän Daisy med valpar. Dom bor på kennel Starburst i Danmark, för mer info om valparna kontakta kenneln. =)     Vi är såå stolta!                                                   ...

Ovido - Quiz & Flashcards