Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Me såå happy

Av Sandra - 3 maj 2009 20:19

Jag har äntligen kunnat sy några halsband!! =)

Jag har fått låna min mormors maskin från typ 50-talet(?).

Så här kommer lite bilder... är det nåt ni är intresserade av är det bara att maila mig, har ni andra önskemål? Hör gärna av er då oxå.


Alla halsband här har flece på insidan, för att det är väldigt snällt mot huden, även på ''tunnhåriga'' å känsliga.




Det bruna är ''fake''skinn ovanpå å flece under




Det turkosa halsbandet är det reflex på som band



Döskalletyget har jag även i svart m vita skallar på


Reglerbart för tex valpar, ca 2cm bredd


Eftersom att jag är en sån usel fotograf =) så är halsbanden finare i verkligheten.

mail:   troll_skogen@hotmail.com



/ Sandra













 
 
maggan

maggan

3 maj 2009 23:14

jättefina halsband som vanligt ! och sköna och superstarka är dom till bullarna ..jag vet för vi har provat :-)
buffalo bull's maffian

http://www.buffalobulls.se

 
Kirsten, Sickan & Sannie

Kirsten, Sickan & Sannie

4 maj 2009 00:20

Pragtfulde halsbånd:-)
Vi må hellere lave en bestilling, når vi ses i næste weekend:-)

Kram

http://www.anzesa.dk

 
Maria & Rakel

Maria & Rakel

4 maj 2009 07:31

Me like det prickiga !!
Pris ?

kram kram

http://www.rakelspektakel.se

 
Ingen bild

Ewa Claesson

4 maj 2009 09:17

Gud va fina de är :D Måste ju ta mig i kragen och köpa ett till Julia nu ju =)

Kramar

 
karin

karin

4 maj 2009 09:35

Hej Sandra !
Kul att du kommer till Tånga hed,vilka fina halsband,ta med dej många till Tånga.

Kram Karin !!!

http://skogen

 
Ingen bild

FruJardeborg

4 maj 2009 11:18

Supersnygga och hållbara, för Diesel (grönlandshund) har inte ens varit i närheten att ha haft sönder sitt =D
Gumman, du är så jäkla duktig.. Kram

 
Ingen bild

Tinne

4 maj 2009 11:25

Blir kul o träffas på Tånga.
Ska ha 2 stk. till mina vuvvar.
Kram Tinne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 12 augusti 2009 15:03

Saknar våran Igor!! Han är inte hemma, han har snart vart borta en vecka. Buhu! Nej då, så farligt är det väl inte riktigt.... Men bara nästan. Han har träffat en ny tjej, som han är å dejtar. Så nu får man hoppas på fler ''barnbarn''...

Av Sandra - 5 augusti 2009 19:33

Här kommer det några bilder på valparna som finns på knl Starburst i Danmark. Dom är ca 3 ½ veckor gamla.   Mat är gott!   Såå söta!!   Huvudbilder:                       Jag blir såå sugen på valp!! Men jag får nog vänta minst ett år ti...

Av Sandra - 4 augusti 2009 23:46

Då var det dags för årets Bullespecial som var i Eskilstuna. Förväntningarna var höga, stugan var bokad sen länge, jag, Therese å mamma skulle äntligen åka! Fredag:  En trött Sandra packade in en tröttare Igor å packning i bilen, det låter som att d...

Av Sandra - 30 juli 2009 18:26

Det fixas å donas, jag ska bada Igor som då blir en Suror, packa, stryka,fixa färdigt alla hundhalsband, packa bilen..........   I morgon bär det av till Eskilstuna, efter jag har hämtat upp Therese å Mor förstås! För på lördag å söndag så är det Bul...

Av Sandra - 29 juli 2009 01:07

Här kommer ett kollage med Igors senaste flickvän Daisy med valpar. Dom bor på kennel Starburst i Danmark, för mer info om valparna kontakta kenneln. =)     Vi är såå stolta!                                                   ...

Ovido - Quiz & Flashcards